Suport a l’aula i monitoratge

Imagina-ho i ho fem possible.

Ho gestionem TOT perquè no et preocupis de RES.

Oferim professionals experimentats i formats per atendre les necessitats educatives dels infants que requereixin un suport durant l’horari lectiu per tal de seguir amb normalitat el desenvolupament curricular i el dia a dia en el grup classe i al centre, promovent els hàbits d’autonomia de l’infant.

Auxiliar d’educació especial, vetllador/a (AEE): Aquesta figura professional dóna resposta a les necessitats dels alumnes que presenten problemes de mobilitat per desplaçar-se amb normalitat o dels alumnes que presenten transtorns conductuals.

Integrador social (INS): Aquest/a professional s’encarrega de col·laborar en el desenvolupament d’habilitats socials i d’autonomia personal en l’alumnat en situació de risc: absentisme escolar, entorn social i familiar… S’encarrega de fer un seguiment de l’alumnat des d’una perspectiva transversal, tenint en compte l’àmbit formal i l’àmbit no formal.

Educador/a d’educació especial (EEE): Aquesta figura professional contribueix a la implementació de programes individuals de treball que han estat dissenyats pel mestre/a, tutor/a o diversos especialistes, alhora que vetlla pel progrés integral dels alumnes que atenen en aspectes com l’autonomia personal, l’adquisició d’hàbits, la realització d’activitats quotidianes, el seguiment de l’escolaritat, …

Monitors/es per acompanyaments d’excursions escolars, colònies, autocars, acompanyament a la piscina, …

 

Vols més informació? Clica i t’informarem sense cap compromís!

O contacta directament amb la nostra coordinadora de projectes pedagògics:
Cristina Figuerola 93 723 27 11